Post Image

Стікери і стікерпаки — чому це зараз популярно

Онлайн-комунікації постійно розвиваються і ростуть, отже і спілкування теж розвивається. Звичайні текстові повідомлення були нормою двадцять років тому. Ми поступово доповнювали їх візуальними смайликами, емодзі, GIF. Зараз стікери домінують в онлайн-комунікації, і ними не варто нехтувати, сприймаючи як щось несерйозне.

Стікер — це емоція

Що таке стікер? Це як емодзі, тільки на рівень вище. Емодзі — це графічні ілюстрації, що задані конкретною платформою (в Apple своя бібліотека емодзі, яка відрізняється від Android). Стікери ж — це будь-які графічні ілюстрації, що передають настрій, емоції, речення або фрази. Один стікер може передавати набагато ширший спектр думок, емоцій, ніж звичайне текстове повідомлення. Така візуальна цифрова мова іноді фактично замінює текстові діалоги. Стікерпак — це набір із стікерів, об’єднаних між собою спільною тематикою.

Стікери полегшують спілкування

Стікерпаки стали такими популярними не лише через їхню розважальну функцію. Вони ще й спрощують налагодження контакту зі співрозмовником. Особливо для тих, кому складно спілкуватися онлайн і заводити розмову з новими друзями чи знайомими. Стікери допомагають зменшити напругу в розмові, тоді як емодзі часто викликають плутанину щодо змісту повідомлення.

Не просто “дитяча” забавка

Стікери створені не тільки для міленіалів чи покоління Z. Щоб ефективно спілкуватися, не обов’язково бути молодим. Опитування Harris Poll показало, що 36% людей у віці від 18 до 35 років, які використовують наклейки, GIF та емодзі, вважають, що їх думки та почуття передаються краще через візуальні образи, ніж через слова.

Стікерпак як спосіб комунікації компанії/бренду.

Світові бренди давно визнали цінність стікерпаків для рекламної комунікації. Наприклад, Disney використовує стікери як частину маркетингової кампанії: кожен новий фільм супроводжується тематичним стікерпаком у соцмережах.

Aladdin iOS Digital Stickers by Dennis Salvatier
Aladdin iOS Digital Stickers by Dennis Salvatier

Стікери monobank: під час випуску платіжної картки клієнт отримує набір наклейок з корпоративним героєм — QR-котом, який пародіює різні впізнавані образи. Дизайн наклейок постійно оновлюється — випускаються все нові й нові стікерпаки. Стікери monobank стали настільки популярні, що клієнти банку їх колекціонують, обмінюються і торгують ними між собою. 

Stickerpack для monobank від ROYAL ART
Stickerpack для monobank від ROYAL ART

Критерії вдалого стікерпаку

Яким має бути стікерпак, аби на нього точно звернули увагу, завантажили та ділилися в месенджерах?

1. Гумор

Кожен стікер має бути смішним. Не важливо, з фразою чи кумедною картинкою. В ідеалі смішно має бути не тільки вам, а й друзям, колегам, підліткам. Саме тому найпопурярніші в месенджерах стікери зі смішними тваринками.

Stickerpack Broken Cats
Stickerpack Broken Cats
2. Іронія

Добре, коли у стікерах можна знайти не просто жарти, а відображення актуальних проблем: побутових, соціальних чи політичних.

Stickerpack від Телебачення Торонто
Stickerpack від Телебачення Торонто
3. Якісна візуалізація

Стікер повинен круто виглядати і добре запам’ятовуватися. Фрази — лаконічні. Кольори — яскраві.

Stickerpack До школи готові! від ROZETKA
Stickerpack До школи готові! від ROZETKA

Створюючи стікерпак для бренду, пам’ятайте про особливості свого продукту та свою цільову аудиторію. Коли ми в Luminescence Media розробляли стікерпак для магазину Будинок Іграшок, старалися врахувати типові проблеми батьків, які обирають подарунки для дітей перед Новим роком, а також додали нейтральні стікери, актуальні саме в період зимових свят. 

Stickerpack Будинок Іграшок від Luminescence Media
Stickerpack Будинок Іграшок від Luminescence Media
Stickerpack Будинок Іграшок від Luminescence Media
Stickerpack Будинок Іграшок від Luminescence Media

Для створення корпоративного стікерпаку BanZaya знадобився інший підхід: ми розробили корпоративного персонажа, БанЗаю, який і став головним героєм усіх стікерів у колекції. Разом із клієнтом ми склали список основних дій та емоцій персонажа, а потім інтегрували його в корпоративний мобільний додаток. 

Banzaya stickerpak від Luminescence Media
Banzaya stickerpak від Luminescence Media